Wednesday, June 13, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 13 iunie

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 13 iunie
Se pare ca cei doi indragostiti, Alexandra si Dragos s-au intors pe neasteptate de la Viena. Doamna Gabriela, foarte bucuroasa, i-a pupat, insa nelasand matura din mana. Amuzant moment. Ceilalti concurenti Mireasa pentru fiul meu au fost foarte curiosi sa afle ce lucruri au facut si vazut Dragos si Alexandra la Viena. Si mai erau curiosi daca Alexandra si Dragos au dormit impreuna. Nu, Alexandra a dormit singura si Dragos cu baietii din staff. Cam atat pentru emisiunea de la 11:05.

Urmariti mai jos si emisiunea Mireasa pentru fiul meu de la 14:00.
Se pare ca intre Dragos si Ionut nu prea mai exista prietenie, cei doi s-au separat si cu bugetul. Fiecare e pentru el.




Articole similare:






2 comments:

  1. Vino pe BLOGUL nostru Fan Mireasa pentru fiul meu!!!
    adresa este http://fanmpfm2011.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  2. Se face prea mult caz pe acest dormit impreuna sau separat, calculand ca face parte din Regulament ....
    Chiar asa naiva sa fie toata lumea? Si ce ne-ar interesa?

    ReplyDelete