Saturday, August 18, 2012

Gala Mireasa pentru fiul meu din 18 august 2012

Labels:

Gala Mireasa pentru fiul meu din 18 august 2012 S-au schimbat regulile. Azi, concurenti vor decide daca se vor face nominalizari de fete sau baieti. Cum? Concurenti care au bani, au putut sa liciteze o suma de bani pentru a alege daca se fac nominalizari de fete in cadrul Galei Mireasa pentru fiul meu. Cel sau cea care va licita cel mai mult are dreptul de a alege daca se vor face nominalizari de fete sau baieti.
Pana atunci, atat fetele cat si mamele au facut nominalizari. 

Pe care din fete le-au nominalizat mamele? Doamna Gabriela le-a nominalizat pe Andreea si Edina, doamna Marioara pe Alexandra si Andrada, doamna Niculina pe Andrada si Edina, doamna Lena pe Andrada si Andreea.
Si fete au facut nominalizari. Andreea i-a nominalizat pe Tavi si Dragos, Alexandra pe Adrian si Tavi, Andrada pe Tavi si Adrian, Monica pe Tavi si Adrian, Edina pe Ionut si Dragos. Toti baietii sunt propusi sunt nominalizati. Dintre fete, doar Monica a scapat.

Alte subiecte nu au fost.
Sustineti concurentii pe Voteaza Mireasa pentru fiul meu pe site-ul oficial, am explicat unde sau prin sms.

Mireasa pentru fiul meu de la 17:00. Intr-un conflict dintre Andrada si Andreea, Andreea s-a enervat atat de tare incat i-a spus Andradei ca "o da cu capul de pereti". Andrada declara nu este prima iesire a Andreei, care a mai injurat si a avut un comportament deviant. Andreea nu inceteaza sa ma uimeasca. Ar putea obtine usor un rol in orice productie sau film. Are un talent. Probabil ca aplica experienta acumulata in show-ul regizat "Sa te prezint parintilor".
Dragos si doamna Gabriela au licitat 5000 de ROn, au castigat licitatia si au ales sa se faca nominalizari de fete. Tot doamna Gabriela a fost MAMA SAPTAMANII. Dansa le-a nominalizat pe Andreea si Edina. Fetele protejate au fost Alexandra si Andrada. ALEXANDRA A FOST MIREASA SAPTAMANII. Pe doi, Andrada. Andreea a avut mai putine voturi decat Edina. ANDREEA A FOST ELIMINATA DIN CASA MIREASA PENTRU FIUL MEU.




Articole similare:






5 comments:

  1. andrada merita sa ramana!e deosebita si coloana vertebrala a casei!la fel si alexandra!farasul si marura casei,adrian si marioara!sper ca in editia urmatoare sa existe doar aspiratorul,in cazul asta fiind andreea

    ReplyDelete
  2. Mi-ar pårea råu ca Andrada så påråseascå competitia ! Ea este cea mai isteatå,sincerå si spontanå fatå din caså ! Adrian ar cam trebui så-si ia mama si så plece acaså! Cum asta depinde de ati factori....Problema e cå nu gåsesc nici un site cu voturi ptr.azi !!Speråm ca cineva så rezolve problema cu acest site azi cit mai urgent

    ReplyDelete
  3. Nu am inteles-o niciodata pe Andreea,si nu mi-a pacut niciodata comportamentul ei violent.Era sefa acolo.Ma bucur pentru Edina a fost salvata.

    ReplyDelete
  4. ma bucur pt andreea k a plecat desi in mare parte am votat-o la inceput se aliase cu gabriela dusmanul ei de moarte,iar andrada in fata telavizorului are un comportament in vorbire de nimaginat.nu stiu cum au putut-o tine cu asemenea crize care pe multi ii sperie de-a binelea

    ReplyDelete
  5. Cum au putut-o tine pe mahalagioaica aia de Andrada !au uitat cat a dracuit si ce limbaj de cocalar avea ? cu cine din casa nu s-a certat?! un personaj de cea mai joasa speta dar ... pentru circul si scandalul care-l urmareste A1 in emisiuni asa caractere cauta ! nu am fost fan Andrea dar din punct de vedere al educatiei si caracterului nu se pot compara , nu putem compara finetea Andreei cu bolovanul Andrada !

    ReplyDelete