Monday, August 20, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 20 august 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 20 august 2012
Se pare ca incepand de azi, se poate vota si pe site-ul voteazamireasapentrufiulmeu.ro. Acolo se voteaza Mireasa pentru fiul meu concurentii, dar se poate vota si prins sms. O schimbare spun eu, se vede ca se apropie Marea Finala.
Daca trimite-ti prin SMS, trimite-ti doar un indicativ, si nu mai multe. Daca de exemplu vreti s votati Edina, trimite-ti un text in care scrieti 7 la 1272. Nu puteti sa votati mai multe fete printr-un singur sms.
Doamna Gabriela este din nou suparata pe Alexandra. Relatia celor doua s-a racit, cum s-a racit si cea fata de Andrada, care a incercat sa o consoleze, iar doamna Gabriela a respins-o. Nu mi se pare normal sa reactioneze chiar asa, doar nu este copil. Alte imagini din emisiunea Mireasa pentru fiul meu de dimineata, mai jos.

Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Andreea voioasa, joviala a revenit in platou cu ultimele impresii. Ea nu se declara dezamagita ci o invingatoare pentru ca a rezistat 11 luni in competitia Mireasa pentru fiul meu.
Andrada s-a bucurat de plecarea Andreei. Dragos si doamna Gabriela au fost cei mai votati concurenti la Gala Mireasa pentru fiul meu si ei au castigat suma de 12333, banii de la licitatie.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment