Sunday, September 2, 2012

Lorena Mireasa pentru fiul meu 2

Labels:

lorena mireasa pentru fiul meu 2
Lorena Mireasa pentru fiul meu 2
O concurenta foarte frumusica, micuta si draguta.
Lorena este din Craiova si are 19 ani.
Ea se descrie ca o persoana calma, sincera, dar si foarte ambitioasa. Foarte multe fete s-au descris ca fiind calme. Aceasta este un atu pentru competitia Mireasa pentru fiul meu.

Are ca pasiuni modelling-ul, machiajul si dansul. As putea trage concluzia ca Lorena este o fata foarte cocheta din moment ce are astfel de pasiuni.
Barbatul ideal pentru Lorena este sincer, sociabil dar si cu simtul umorului. El trebuie sa aibe incredere in ea si sa-i ofere libertatea de care are nevoie. 

Este o aparitie cocheta, feminina si frumusica. Sper sa-si gaseasca jumatatea in cadrul competitiei Mireasa pentru fiul meu.
.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment