Saturday, September 1, 2012

Madalina Mireasa pentru fiul meu 2

Labels:

madalina mireasa pentru fiul meu 2
Madalina   Mireasa pentru fiul meu 2
Madalin are un aspect mai rebel, insa cred ca e tipa cuminte si harnica. Madalina  arre 21 de ani si locuieste in  Drobeta Turnu Severin
Despre ea spune ca este vesela, prietenoasa naiva si romantica. As putea sa adaug si curajoasa si muncitoare. Pentru ca dupa terminarea liceului, s-a decis sa mearga in strainatate, unde a a lucrat in Italia ca ingrijitoarea unei batrane, iar in Germania a lucra ca ajutor de bucatar.


Isi doreste ca partenerul ei sa fie romantic, vesel si sa aibe grija de ea. Nu stiu daca va fi pe placul baietilor, eu sper ca da. Foarte multi prefera femeile mai feminine. Nu stiu de ce, dar Madalina imi aminteste de Silvia, fosta concurenta la Nora pentru mama 5.
Ce credeti? Se potriveste cu vreun baiat din casa Mireasa pentru fiul meu?




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment