Monday, October 1, 2012

Mireasa pentru fiul meu din 1 octombrie 2012

Labels:

Mireasa pentru fiul meu din 1 octombrie 2012
Desi Maricel isi dorea sa formeze un cuplu cu Lorena, aceasta doreste sa-l mai cunoasca. Daca il va placea, atunci va forma un cuplu cu el. Eu cred ca ea a ramas putin pe ganduri dupa Gala Mireasa pentru fiul meu de sambata cand, la nervi, Maricel a declarat ca nu mai doreste sa ramana in casa.
Mireasa pentru fiul meu de la 14:00. Iata ca avem cateva suprize. Se pare ca Iulia si Corina, ambele si-au dorit foarte mult sa plece acasa dupa Gala Mireasa pentru fiul meu. Iulia chiar a inceput sa-si faca bagajele. Nu prea imi place cum decurj lucrurile. Au intrat doar 11 fete deoarece Ramona s-a razgandit. Acum sa plece si Iulia si Corina. Nu a fost descalificata Iulia insa nici nu cred ca era mult.




Articole similare:






0 comments:

Post a Comment